BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 1, 2010

bestie yona

kawan
segalanye bagi yona
saya syg kawan saya!
na tahu sape kawan yona??
teng teng teng !
tuttttutttt
.........


ini pika
comel ta??
hihi
die satu satu nye bestfren pompan yg aku ade !
pompan ni seorg kawan yg bagus
bile aku mara
pandai jehh die redakan aku balik
hahah
funny kot
mulut die lebih kurang aku gak
die garang
but ramai yg suke berkawan ngan die
termasuk yona laa
everytime at skull mesti pegang fon
*wajib !
org dongak tengok cekgu mengajarr
die tunduk usha fon die
aku berkawan ngan die da lame kut
dalam 3 tahun lebih
da kenal hati budi die
die pon tahu sngt aku ni cmne
haha
die terima aku seadanye
tengs pik coz sudi jd kawan yona
(n_n)
you all can see her at;


........


*i put you allz in one pic laa
fon yona rosak pulak na upload gambarr you allz
meh yona knal kan sorg2

yg gigit pen tu !

jay
mamat ni always make me ketawe
suke sngt wat lawak
aku happy laa kawan ngan hang
die pandai maen gitar!
bass??
ape tah
*yona ta tahu sngt pasai gitar gitar nih
tapi power lahh
but !
kawan aku bukan sorg jerr yg pandai maen gitarr
ni sorg lagi
yg pegang bende puteh tu !
fecebook mamat ni;


apis
die ta sepet sna nyerr
derr
die baek sngt
slalu anta aku balik uma
suke sakat aku kot
kajap kejap brek
mcm setan tol
dalaa brek rosak !
*aritu lahh,skang da betulkan kot
die pon suke wat lawak
aku selese berkawan ngan die
die pandai mane gitar
best best !
facebook apis;


yg kecik kecik tu..

ridz
comeikan die
heheh
aku suke bulu mata die
melentik mcm baby
auww !
die lagi suke kacau aku
tapi hari hari lahh kne tarek rambut ngan aku
die sengal
tapi aku suke kut kawan ngan die
die pandai maen bola tampar
comel time die maen bola tampar
hehe
facebook ridz;



yg ta pandang camera tuu..

kbb
name betul die khairul mustakim
terr
aku yg bg name kbb tuu
maksod die
erkk
ntah lupee
mcm ensem mamat ni kan??
haha sengal yona
die suke cakap kat aku
;ko pike ko comel?
haha
derr aku mmg comel kut
*eyh gurau jerr
aku suke kawan ngan die gak
.........



kita org selalu lepak sama
selalu nyerr
mmg aku jela girl yg ade kat situ
kadang kadang pika ade
yg laen sume jantan jerr
adui
mesti korg tertnye tanye
yona mcm ta kawan ngan pompan jerr?
eyhh
kawan
cume kurang jerr
huh
kesimpulannye,
i love you allz !!

















0 comments: