BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 25, 2010

kau !!

kau!
bla bla bla
cakap cakap cakap
bising bising bising
.....
sakit mate aku membace
ayat peh mmg best giler
ko ckap aku tak pandai jaga hati , suka tikam belakang , kuat dengki , cakap lepas dan bla bla bla
yeah aku mmg camtu dear !!
oh oh tana tambah kerr
bodoh , selekeh , pengotor , gile , sengal
haaa puas hati ko kan?
.....
bende nie perkara kecik jer
aku yg membesar besarkan
so what?
ade aku peduli
aku remove ko dari fren sbb ko bukan lagi fren aku
ko cakap aku kecut ?
ko tengo muke aku ade mcm takut ngan ko ke?
ko yg ta berani pandang aku
muke ta bersalah kau tonjol kan
muke bersahaja mcm tiade ape yg terjadi
kerana muke ko tu lahh yg membuatkan aku semakin membenci kau !
erh !! aku geram nie .
aku ta mcm ko
pandai wat ayat pe sume
tapi sekurang2 nye aku jadi diri aku sendiri
aku tulis ape yg aku mampu cakap bile face to face ngan ko
tapi ko tidak
ko cakap lebih
bile kat sekolah ko tunduk , wat ta tahu , diam
huh kecian ko

......
dipetik drpd empunye blog

'Aku bukan kecut taknak lawan , taknak balas , tapi very the lama lah kan kalau nak kutuk-kutuk thru mana-mana medium social network'
....
'Paling kelakar , kau delete dulu si kawan tu . Haha , apa motif pun taktahu lah . Awak cakap saya kecut tapi awak lagi kecut rupanya'
....
'yang suci jek aku ambil dan simpan jadi kawan'
....
'Tapi sakit 2 3 hari jek pun takdelah effect sampai mati. Tak gitu nyah ? Percayalah , aku tak kan pernah anggap kau kawan lagi . Aku janji . Ketam kalau dah jalan senget , sampai bila-bila dia jalan senget . Tapi bila mabuk , mungkinlah dia jalan lurus kot . Sentap ?'

.....
oke so
ko na cakap yg aku nie ta suci?
sok babi lahh ko
mulut ko yg celupar nie ko ta reti na jage
ko na tegur2 aku pulak
haih ,
2  3 hari sakit hati mmg ta effect smpai mati kot
tapi bile aku bg penampar kat muke ko tu
berparut muke ko pompan
sampai mati ta hilang parut tu
ketam ,
sebodoh2 ketam yg berjalan senget tu ,
bile die kepit cacing kerawet yg tade tulang mcm ko ni
terputus due tahu ta !
....
and
pasal hal kite gado nie
myb mak bapak abg taok nnek ko dah tahu kan?
anak manje
sume cite kat mak
ofcos punye ! aku kompem
heh
meh aku story skit

bile aku tade kawan na pegi wet world hari tu kan
mak aku boleh suro aku ajak ko ikut sekali

mama; ajak lahh **** , yg dok gjah 8 tuu .mane tahu die na ikot?

aku terpakse lahh jawab kan

yona; die tana ikot kite tempat cmtu ma , mak die ta kasi kot

huh
mak aku ta tahu lagi
aku ta pena cite pasal semua nie kat mak aku
aku tade tempat na ngadu selain medium sosial network nie
so salah kah aku?
ko ta tahu bertape sekse nye bile hidup mcm aku
mama papa ta rapat ngan aku sebagaimne mak ayah ko dan ko
bile aku kehilangan kawan ko ingt aku ta kisah?
2 3 hari waktu yg sekejap sngt tok ditangisi
ko ta tahu betape sekse nye bile tade kawan !
bile aku dok sorg2 ko ingt aku ta pike mcm ne aku na carik jalan untuk menambah lebih ramai kawan
ko ingt aku kawan ngan dak2 laki sebb na mengatal?
mmg stupid lahh
pada aku berkawan ngan laki adalah lebih simple dan ta bnyak kerenah mcm ko
ko bukan aku
so jgn cakap lebih
mcm2 aku lalui
walaupon ko hidup lebih lame dari aku
tapi aku yg lebih bnyak makan garam dari ko !


end



0 comments: