BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 11, 2010

tidak diperlukan

hari jumaat
pagi2 dah mendung na hujan
mandi then pakai baju
pakai kasut lalu haikal menghantar ku ke 'stesen bas'
hehehe
tudung cantek hari ni ..
waahh
dlam hati; hari ade jamuan sekali ngan form 3
(ade adek syg)
best best !
naek bas mcm biase lahh berdiri
15 minit perjalanan
turun lalu berjalan kaki naek bukit
(bukit gading)
hahah
jalan jalan , naek tangge
masuk kelas nampak kbb , mas , ecah , azam
aku duduk (penat)
rase ngantuk lalu aku meletakkan kepale di atas meja
tertido lahh aku
tibe tibe apis dtg menarik tudung
terjage lahh pulak
huuu
rindu apis
bosan bosan
mne sir?? waktu die kan
pika ajak g kantin
jalan jalan g kantin
eyh itu sir kan?? laa sir g makan? lupe ke sekarang mase die?
ish ishh
pika beli 'begedil'
aku na beli jugak tapi tade duit
(ta bawak)
sbb dalam hati da pike ade jamuan jab lagi
soo aku ta bawak duit
ta saba2 menanti pukul 10
yey jamuan besama adek sygku
tepat pukul 10 msg wani
;wey mne ko? kate jamuan prs .jemput lahh kiteorg.sekarang mase 'mak syg'
lame tunggu
eh nmpak wani dan si kurus sengal *wahhh yey ! na makan lapar
wani dtg ke kelas sambil meletak kan sesuatu di meja agus lalu beredar dari sini bersama si kurus sengal..
aku sempat lahh panggil die
die wat dono
dlam hati; eh nape ni weyy?? ta jemput aku kerr ..wani
perasaan aku bercampur
huhh *mengeluhh
ko wat dono jehh wani??
bile time rehat
aku ke dewan di mane tempat jamuan itu diadakan
alahh malu lahh pulakk
tade org jemput tibe2 na dtg
hampa gilerr
kecewe na jumpe adek syg
na tengo die n the geng maen musik
huhh
wani ...
sampai hati ko
dengan perasaan yg luluh ni aku balik kelass
duit tade na bli makanan kat kantin
laparr..
na g jamuan wani ta ajak
dalam kelass aku try tido dngan perut yg kosong selepas dimarahi pika kerana mengaco die
lame kemudian
si kurus sengal dtg bersama barra (yg dulunye merupakan kawan baek aku yg aku sayangi ) menjemput pika untuk ke jamuan ..
sedih kot
dlm hati; yelahh die (si kurus sengal )bukan kawan aku lagi , wat pe die na jemput aku pulak .
tapi aku na jugak pegi jamuan tuu
barra memandang aku dengan selamba nye
aku hanya diam
pika mengajak aku sekali
dengan berat hati aku cube melangkah untuk mengikuti mereka
mereka bertiga di hadapan
tanpa menunggu aku
pika dan barra
berjalan bersama sambil bersembang
aku cuma mengikut dari belakang
jauh mereka tinggal kan aku
tiba2 aku rasa sebak
rasa di tinggalkan
ta sanggup aku na jalan lagi mengikut dieorg
walaupun hati melonjak lonjak na ke jamuan tok jumpe adek syg
aku berhenti lalu berpatah balik
aku ta tahu lahh dieorg sedar ke ta
aku ta sanggup dahh
korg ta hiraukan aku
mcm aku bukan kawan korg
aku balik ke kelass dengan perasaan lagi bertambah kecewe serta hampa
aku hanye boleh mnyembunyikan kesedihan aku disebalik gelak tawa ku ketika ridz n the geng cuba memujuk aku
..........
end
story telling



0 comments: