BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 31, 2010

this is me kot


berselindung disebalik cermin
namun yona jarang berkata palsu
always say the true..
tapi
ramai yg terase hati disebabkan mulot yona yg terang sngt ni
*im sorry derr
but thiss is me
kan??
......
bak kate atok
saya bangga dengan diri saya
yess !!
saya bangga
walaupon ramai yg kurang snang
even my fren
ta tahan kut
hahah
funny !
myb sebab ni aku ta ramai kawan
btw i na cakap skit
i ni memilih kot orgnyerr
ntah laa
aku pon ta sempurna
tade sape sempurna kan??
tapi
naluri suke memilih tuu ta boleh dipisahkan
jdi maaf kepade yg pernah 'meminta' tu
bile yona kate ta suke
yona ta suke
sorry..
..............
skull story
kat sekolah yona selekeh sngt
buruk lahh
senang cite
suke jln sorg sorg
*klo jumpe tu tego lahh
sbb yona ta rapat ngan mane mane pelajar lain
*de sorg jerr pika !
sian aku
isk isk isk
emo laa pulak
tana cite lahh
......

cekgu saya

'saya syg mak saya'
cekgu sains saya sngt best
kami mengumpat bersama
die baek sngt

 cekgu add math pon okey
i love add math !

sir saya ajar BI
saya suka jugak bi namun kurang cerdik skit bab2 buat essay ni
*sir bi markah lebih
rahsia mu tetap dikenang
kueh kueh tiaw !!
hahah

cekgu BM mengajar saya untuk berbahasa dngan betul
saya amat menghargainya cekgu

cekgu math sering tego saya kerana
bercakap dengan kuat sewaktu sesi pembelajaran
*saya minta maaf cekgu
saya mmg suke bercakap

cekgu sains pertanian
guru kelas saya
the best !
she cool and hot too
hahah

cekgu sejarah suke bercakap
saya pula suke tido time die mengajar
maaf cekgu

ustazah menginsafkan saya
kadang kadang
buat saya sayu sampai tertido

cekgu prinsip akaun
saya tana jadi akauntan
tapi cekgu buat saya jatuh cinta kapade kesusahan untuk mnjadi akauntan
susah cekgu
klo markah akaun kurang
jgn denda teruk sngt yerr cekgu !

end











0 comments: