BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 2, 2010

hari selasa

der !
ari ni member ak ta dtg sekola
sian aku kot
alone jerr
tapi !
naseb baek boys boys 4sc3 sudi menemani aku
KBB suke sngt ajak aku join dieorg lepak
bile aku sorg sorg
KBB; wey jom lahh, sini
huh,
aku g jela kan
tade kawan
sorg
aku ta mampu na berpure pure rapat ngan gurls2 yg laen
ta suke berpure pure kot
tah ape ape yg dieorg cite
game itu laa ini laa
derr !
yona ta maen game kot
erhhh
kejap kejap kaco aku
mmg selalu kne buli ahh aku ni
mentang2 aku sorg pompan
jay pulak ta abis abis wat lawak
yg laen gelak mcm na rutuh kan klass jerr
haduh !
*heh, yona join sekalik
then
...
budak 4a (akaun)
dtg klass kami
wat kertas sivik kot
secare ringkass nye
ade dak pompan tuu baru pndahh sini
cantek kut
putehh
*apis kate; bile die dtg , ko da ta cantek da
(die maksodkn aku laa tu)
siutt jerr
dieorg na try ngorat budak tuu laa konon
derr
bajet ensem jerr
masing masing tunjuk baik
hahah
lawak jerr
kaco kaco budak tuu
mcmne laa die na jawab paper klo da dieorg kaco
haih,
.........
lepas rehat
sanggup dieorg tinggal kan aku sorg2 dlm klass
dieorg plak ponteng
g bilik sir
fine
aku diam jerr
wat2 lahh tidoo
haih
then ustazah come
bg paper ape sume
die kluar
aku turun g bilik sir
*dengan niat na bg paper dieorg laa
masok masok jehh
kaco
KBB cakap; yona td kann..
aku; ape ape?
apis; shuuu diam laa
jay and joe; haha hehe
*okey fine yona da pike laen
keliru kot
huh !
aku; ape wey??
apis; tadi kan cekgu akaun tanye, ak ngan ko kapel kerr? die kate kita mcm kapel ..
aku; derr ! pahal lakk.mak ai korg ngumpat aku yer dlm bilik sir ni.
apis; tulaa , sengal kan?? huhu
*sir wat dono jerr (die tenga online)
okey fine !
cekgu nii dlm diam
pandai jerr die ngate aku yee
then ,
sir kate; yona bile ko dtg jerr mesti something happen
kerusi patah laa
itu laa,ini laa
aku; ape nye sir saya ta sala lahh
derr
*sir aku ni ubah topik plak kan
kluar jehh dari bilik sir
nampak cekgu akaun
aku; hah cekgu ! ooo cekgu diam diam ngumpat saya yehh !
apis; tengo cekgu kiteorg ta duduk dekat2 pon
kiteorg ta kapel
cekgu akaun; haha mne saya tahu
*sambil senyum, berjalan cepat masuk ke dlm bilik sir (na cepat agak nyer)
aku diam jehhh
apiss pon wat dono
.....
aku sepatut nye jage koop ari ni
pika ta dtg laa pulak
ase malas
lalu aku pon terus pulang
jalan laa bertiga bersama apis ngan KBB
apis lak ngade2 na kencing
kami pon singgah BHP
aku masok g beli milo dan coklat
apis belanje KBB air
......
apis dan KBB dapat bas
dan
aku tinggal sorg tunggu bas aku (bas cik pie)

okey terr terr sume
mcm tula kehidupan aku seharian bile tade kawan
best !
tapi kesian
kadang2 dipinggir kan
kadang2 boys2 teman
ngee
dah sume
sampai disini saje yona bercerita
end


maap jika ayat tunggang terbalik
BM yona dapat B jerr
hehehe


0 comments: