BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 8, 2010

yona lemah

hello
tajuk utama yona lemah
why?
....
cekgu suruh anta buku teks
adelah dlm 15 buku
tebal tebal
haduiii
macam ne lahh aku na bawak?
*setengah jam aku pike, sebelum mandi untuk ke sekolah
okey cmni lahhh
bawak dlm beg sekolah separuh
beg sandang separuh
maakk ai
berat na mampusss
mcm na koyak daa beg sekolahh aku
jalan pon terbongkok bongkok
mcm nenek kebayan
huh
naik bass kne diri pulakk tu
ciss
bas pulak kejap brek sana , kejap brek sini
aku pulak mcm na tertonggeng da
dengan beg g berat ni
tangan sebelah lg na pikul beg sandang
sampai sekolah kne jalan kaki pulak
amboi bnyak dugaan nmpak?
jalan naek bukit yg ta setinggi mne
biase lahh skolah kat 'bukit gading'
mmg kne naek bukit
semput aku beb !
na tercekik pon ade
beg da kebelakang sngt
haaaa
tersekse gilerr doe
sakit bahu
then kne naek tangga pulak
kelas aku atas sekali tinggat 3
dlm hati alangkah bagus sekolah aku ade lif
senang tinggal tekan dan masuk jerr
huh
na naek tangge bukan senang
mengah aku
na bernafass pon susah
masuk masuk jerr kelasss
terus terduduk
ta ley na kate ape daahh
sakit bahu
sakit tangan
ta sangke lemah juga aku ni
si 'member' aku sorg yg kurus2 tuu
aku tengo okeyy jerr
ngan selamberr bawak buku teks melenggang2 kangkung
ohh yona
 ta boleh jadi ni !
dulu hang kuat
sekarang na bukak penutup botol pon ta boleh
haha
kelakar pon ade
yona sudah lemah
sian..
..............

wet world !
*yona cite ringkas2 sudah

yona pegi wet world . rombongan kg . mula2 rasa bosan . tade kawan . rase mcm na balik . sampai sane mula rase seronok . loncat sane loncat sini . main ngan budak2 . kawan ekal kot . jun pon turut serta . jun jahat . die baling2 pelampung kat aku . aku kejar lalu tarek rambut die . makanan kat situ mahal . yona sempat mara penjual tu sbb nasik ayam yg yona na beli da habis . lepas makan maen balik . yona naek water coaster (yg terpanjang) . best ! . yona naek ngan adek . gembira sngt . maen air smpai kecut tangan . ptg baru keluar . bas amik lambat . yona join the geng g tengo akuarium sebelah tu . ikan kat situ besar . then mama ajak makan lagi . lepas makan kami balik . balik umah je terus tido sampai pagi .
end

haha bodo nyer ringkasan aku nihh ..


0 comments: