BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 27, 2010

saya seorg pelupa !

wooaaa !!
hari selasa, malam 9.34 p.m (perbulan aku bersama rakan via sms *maxis)
yona: pik esok pakai baju sekolah kerr baju PJ??
pika:  pakai baju sekolah lahh weeyy.nape ko?
yona: eyhh kate PJ ..
pika:  paper PJ lahh sengal .ko ni da tue sangt kerr??
yona: lahhh..mati mati aku ingat esok kite PJ..da semangt daa na bawak baju PJ ni ..
pika: sian ko doe, kecik kecik da gilerr .. time exam mne ade PJ kn?? sengal lahhh ..
yona: aku lupe lahh , jgn lahh ckap aku cm tuuu .ish ishh


*geleng geleng kepale.
kecian aku kan??
bile penyakit sudah merebak seluruh badan .
cmni lahhh ..
hari pon da lupeee.
tarikh jgn cakaplahhh.
haaaakk tui !
kompem ta hingaat .
bile pike pike kan ..
nape lahh aku ni sengal sangt?
betul2 penyakit kerrr??
kadang2 tuu nme kawan pon aku lupe..

*weyyy babun !! sini jap
^aku bukan babun lahh aku tapirrr.nme aku pon ko ta ingt kan ??
*erk?? yeke..
maaaf

kadang kadang tuuu...

*maaa!!basuh baju kerr jemurr kain dulu??
^bodo nye anak aku nihhh,basuh laaa dulu baju nye.klo ta basoh mcmne ko na sidai??
*ohhh yek?

mungkin tade pape kot ..
kan??
haha okey lek jerrr ..na tahuu
yona mmg cam ni..
pelupe skit ..
tapi time exam tuu
laen
taya bacee pon..
ingat !!
ta caye?? haha
jgn caye ahh..
haaaaaaaah

cite pasal sekolahh ..
maaf ni tajuk lain .. sekolah sekolah
yona suke cerita pasal sekolahhhhhhh..
aku budak biase,
na kate populerrr tu bolehh lahhh.
heh
ridz its yours ..: haaakkk tuiihhh !!!
kelass aku best !!
4sc3
ape yg kami belajarrr sepanjang tahun adalah:
  • bahasa melayu
  • bahasa inggeris
  • sejarah
  • matematik
  • sains
  • agama islam
  • sains pertanian
  • akaun
  • add mathbest
sebagai seorg pelajarrr aku belajarr bersungguh2
 sungguh !!
bile cikgu ajarr aku dengarr ,
dengarr jehh
namun tangan memegang tapir!!
itsmean * enset
aku seorang pelajar pintar !

HARI HARI keje aku..
kaco org ..
ta kaco pon wat bising jerrr..
jalan sane, jalan sini
tarek rambot org
gadoh2
...
korg pelik taa??
cekgu ta pena mara aku, malah memuji ...
bagus liyana ..
hahaha
g caye wat pehh??
mne ade lahhhhhhhhh
sape ta knal yona?
klo ta kne cubit, kne blasah..
kne ketuk ngan buku .
tapee
yona daaa biaseee..
ngeee
cite pasai tempat duduk aku ...
nuuuuuunn !!!
blakang sekali tuuu ..
tengah tengahh
haa dakk laki tengah tengah ..
pompan tepi sepatut nye
tapi yona gatal sangt
nak dok tengahh gak !
cekgu diam jerr
korg jgn salah anggap
yona okey
yona boleh jadi kawan yg baek ..
klo korg baek ngan yona la
klo datang
smk bukit gading
tuu
nampak yona tego jerrr
walaupun
ta knal
yona layan kut ..
heheh
dak dak gading baek belake..
jgn risau .
peace




0 comments: