BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 28, 2010


*maaf gamba tade kne mengene ngan post kali ni,

yooooo
what ups !
.......
SAYA taley berhenti senyum ..
ade org kate sye cute
betul ker??
heheh
well
tengs kbb .
upss!
terlepass plak..
haaa hooo heeee
ko suke aku kerr??
*bertanye tanpe memikir ape ape..
yeke wey?
cakap jerr lahhh
ngeee
gurau gurau
jgn risau beb
kite fren kan?
......
masih dlm mood hilang kawan

aku ade cite??
dulu !
kami bertiga
yona , pika n sara
kami kawan
rapat sangt kot
kemane mane mesti bertiga
bahagia sngt
but
dlm kebahagiaan tu..
ade juga kesulitan
cisss
*aku taley bagi tahu sebab kami bergado
aku pelik ngan ko lahhh
nape ko hipokrit sgt
dalahh hipokrit
kate lgi aku hipokrit !
mmg babi !
ta sedar diri doe ..
sial,
tape aku bolehh diam kawan..
*ups kite bukan kawan lagi lupe plak.
aku tana kawan ngan budak sngal yg boleh berlagak bodoh !
 shit !
aku benci ko lahhh
......
namun disaat hilangnye seorang kawan...
+ lagi seorg kawan.
*senyum
ciri ciri nye...
yg baik,
peramah,
aku suke !
na kate sekepale ..yelaaaa kut ..
hahah
die wat aku berdiri balik..
ye !
tapi sekarang aku tenga duduk.
MIRA
her name ...
i hope we will be just fine..
aku tana jadi macam dulu ..
sial punye kawan !!
end





0 comments: