BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 19, 2010

tahun 2011 .. yona SPM kan ?

yona takut
SPM sudah hampir
tinggal setahun untuk berubah
dari malas ke rajin ?
sejak kebelakangan ni
aku terlampau malas nak ulang kaji pelajaran

...
aku dah mula tak minat terhadap pelajaran
bace buku pon ta penah
nota yg cikgu bg tah kemane


yona takut
SPM nnti aku kecundang
aku gagal untuk ke UNIVERSITI


aku ta dapat sambung pelajaran seperti murid lain
mama papa akan marah dan sedih melihat aku


yona takut
kegagalan dalam SPM akan menyebabkan aku tidak dapat pekerjaan yg baik
gaji yg sedikit

dan akan mendorong aku ke arah pekerjaan haram
yaa ALLAH


yona takut
masa depan yona hacur gara2 SPM teruk
aku tana !!! aku tana !!!
..............

insyaALLAH aku akan berusaha
untuk berubah
aku akan bersungguh2
sekurang kurangnye lulus kredit dapat masuk U pon jadi
dapat 'A' 3 4 pon okey
tapi nak 5 6 'A' pon boleh
kalau dapat 8 9 'A' syukur lahhh
hihih hohoh
yg penting aku perlu belajar betol2
aku janji !
aku tana kecundang dalam SPM !

*doa kan aku berjaya dalam SPM ye kengkawan
tengs sesangt

end
cakapcakap


0 comments: