BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 13, 2010

oh mimpi

mimpi yg tak pasti
yona still tertanya - tanya
apakah maksud disebalik 'mimpi aneh' yg telah menganggu tido yona malam itu
.
aku bermimpi menaiki motosikal yg dibawa oleh FAIZAH
alah senang cite kami naek moto same2 lahh
kiteorg mcm kena kejar dengan something tao
ta tahu lahh ape
aku suroh FAIZAH bawak moto cepat2
then die mara aku !


OMG!!
melampau ! bile pulak lahh kau berani marah aku FAIZAH?
FAIZAH tu serius shit tade kene mengena ngan aku okey!
die tu pendiam jugak
she never talk to me
haha mmg lahh aku suke sngt bahan die
kalo dalam kelas tuu die jela yg kena bahan
im sori ,
tapi aku mimpi kau der, why?
nape aku mimpi kan kau?
huh
.......
satu lagi mimpi nie
seingt yona lahh
yona mimpikan boyfren yona tao
tapi yg pelik nye
nape muke nye org lain
org tuu pulak ada kembar !
muke dieorg same
kiteorg boleh sembang2 mesra2
eeee dalah ta ensem
huuhh
pelik pelik bin ajaib
hurm
boyfren yona hanyalah bie sorg jeer
harap maklum
.......
oh ya !
my fren KBB
pernah msg aku
he said
wey aku ade mimpikan kau
aku mimpi kite dok rapat rapat dalam kelas
then kau pegang tangan aku

cis melampau ! nape aku pulak yg pegang tangan kau?
kau suke aku ye KBB?
sbb tu kau mimpi camtu
hihihi
.......

org kate "mimpi hanyalah mainan tido"
yee myb kot
i think?

mimpimimpi
endstory






0 comments: